Sunday, 23 February 2014

Wirid hari isnin~~

Assalamualaikum...

Sambil-sambil mem'busy'kan diri dengan kerja, bisnes dan sebagainya...yang nak tambah akaun bank di dunia tu...apa kata kita tambah akaun bank akhirat kita...hehe...akhirat dapat dunia pon dapat...

Wirid untuk hari ini Isnin (dari fb: https://www.facebook.com/TanSriSyedMokhtarAlBukharyIdolaKami)

"Laa Haula Walaa Quwwata ILLa Billahil'aliyil'Azhiim (1000x)"

Photo: Assalamualaikum..

Wirid untuk hari ini Isnin

"Laa Haula Walaa Quwwata ILLa Billahil'aliyil'Azhiim (1000x)"

Selamat beramal..

LIKE Tan Sri Syed Mokhtar Al-Bukhary Idola Kami

Selamat beramal..


Selain kita berwirid...ni ada share doa utk korang sebelum memulakan pekerjaan...



"Semoga kita dibawah lindunganNya selalu..In SHA ALLAh...amin..."

Saturday, 22 February 2014

OmegaGuard™

<3 OmegaGuard™ <3

Asid Dokosaheksanoik (DHA) dan  Asid Eikosapentanoik (EPA) merupakan asid lemak 3 yang ditemui dalam ikan laut dalam. DHA dan EPA dipercayai mampu mengurangkan keradangan, menggalakkan fungsi otak, sistem saraf dan fungsi mata yang perlu diperolehi melalui pemakanan.

Shaklee OmegaGuardTM merupakan makanan tambahan yang mengandungi minyak ikan.  Satu hidangan OmegaGuardTM menyediakan 1000mg asid lemak omega 3  termasuk DHA dan EPA.

Kod Produk 10236 (90 kapsul)

CoQHealth™ Plus

Jom...nak story-mory dulu tentang HEART HEALTH SUPPLEMENT FROM SHAKLEE...

tudiaa...tudiaa....


<3 CoQHealth™ Plus <3

CoQHealth™ Plus mengandungi kesemua proprietari
semulajadi daripada campuran 28mg CoQ10 dengan Vitamin
E dan ekstrak Teh Hijau yang didatangkan di dalam kapsul
bioketersediaan minyak kacang soya bagi memastikan potensi
penguraian maksimum dan penyerapan yang lebih baik.
CoQ10 telah ditunjukkan dapat:
• Menyokong penghasilan tenaga bagi jantung
• Menggalak dan melindungi arteri sihat terhadap
   pengoksidaan LDL
• Meningkatkan peredaran darah
• Membantu menambah dan mengekalkan paras CoQ10 di
   dalam darah

:v 1 KAPSUL = 28 CAWAN BROKOLI

# Suplemen CoQ10 dikatakan amat penting untuk melindungi kesihatan jantung. Walaupun ia boleh didapati secara semulajadi dalam banyak makanan seperti daging lembu dan sayur-sayuran, jumlahnya dalam makanan sangat kecil.

# Berbeza dengan kapsul ini, ia mengandungi 28g CoQ10 dengan vitamin E dan ekstrak teh hijau bagi memastikan potensi penguraian maksimum dan penyerapan yang lebih baik. Untuk mendapatkan jumlah yang sama, kita perlu mengambil hampir 1.7kg ayam atau 28 cawan brokoli setiap hari! Sesuatu yang sukar untuk dilakukan.

# Menurut Bradford Richardson, Presiden Shaklee Antarabangsa, tubuh berupaya menghasilkan CoQ10 pada tahap tertinggi pada usia 20 tahun dan menurun pada 20 tahun berikutnya. Pada usia 40 tahun dikatakan jantung kita hanya berjaya menghasilkan sebanyak 68.2 peratus daripada jumlah yang pernah dihasilkan pada usia 20 tahun.

# Oleh kerana ramai orang selepas umur 40 tahun mempunyai paras CoQ10 yang rendah, maka mengambil suplemen CoQ10 adalah difikirkan sebagai salah satu pelaburan yang amat berharga untuk mencapai penuaan yang berkualiti.

# CoQ10 bertindak umpama spark plus bagi sel untuk menukarkan makanan kepada tenaga untuk fungsi sel. Sel tubuh kita membakar gula dan lemak daripada makanan dan CoQ10 diperlukan dalam proses ini. Proses penghasilan tenaga inilah yang membolehkan jantung berdegup dan organ lain berfungsi.

Kod Produk 10121 (30 kapsul)

Meal Shakes

Today's Promo...for children's nutrition...tapi bukan khas untuk kanak-kanak je...semua orang boleh memiliki Meal Shakes dari Shaklee The Best.... :D


<3 Meal Shakes <3

Hidangan yang lazat, berkhasiat serta mudah disediakan yang pasti digemari oleh seisi keluarga:
•    Sarapan segera yang berkhasiat
•    Lazat, sarapan segera yang mampu dibeli
•    Hidangan segera untuk para atlet
•    Kudapan menarik pada bila-bila masa
•    Hidangan yang ideal, rendah kolestrol, lemak dan sodium

Meal Shakes Shaklee merupakan sumber protein dengan vitamin dan mineral tambahan.  Ia menyediakan jumlah yang seimbang bagi setiap sembilan asid amino yang diperlukan oleh tubuh untuk tumbesaran dan perlindungan yang baik.  Dan lagi, Meal Shakes Shaklee mengandungi semua asid amino asli yang terdapat di dalam protein termasuk yang asid amino perlu dan juga tidak perlu.

Kod Produk 20321 (544 g)

Soft Fabric Concentrate & Fresh Laundry Concentrate

Semuanye produk kesihatan makanan je kan...tak de ke produk kesihatan untuk kediaman kita??

Adaaaaa....Shaklee juga mementingkan kesihatan kediaman kita...to always get clean...hihi... :D

<3 Soft Fabric Concentrate <3

:v Melembutkan Pakaian

Pekatan Pelembut Fabrik (Soft Fabric Concentrated) yang berbau harum ini jauh lebih berkesan daripada produk lain dalam mengelakkan pakaian daripada berkedut atau melekat pada badan akibat kesan statik. Dengan rumusan kepekatan tinggi, ia bukan sahaja lebih menjimatkan malah anda dapat merasai perbezaannya dengan sentuhan.

Berkepekatan tinggi iaitu 32 auns berupaya melembutkan 64 cucian
Melembutkan, mengurangkan kedut dan mengawal
pelekat static dengan semulajadi
Mudah dibawa, dituang dan disimpan

:v Perbezaan Shaklee
Selamat
Tidak bertoksik
Sesuai untuk semua jenis fabrik yang boleh dibasuh
Tanpa bahan kimia berbahaya
Tanpa gas beracun
pH yang seimbang

:v Berkesan
Berpekatan tinggi – bagi 64 cucian
Hanya ½ aun diperlukan untuk setiap cucian
Kurangkan kedutan dan kesan statik
 
:v Mesra Alam
Ramuan Semulajadi
Tanpa Fosfat
Tanpa bahan perwarna
Bungkusan yang boleh dikitar semula
Selamat untuk sistem septik dan pembentangan

:v Petua berguna
Gunakan Pekatan Pelembut Fabrik untuk cucian dengan mesin basuh. Ia boleh menjadikan pakaian lebih lembut berbanding sebelumnya dan mengelakkan pakaian daripada berkedut atau melekat pada badan.

Kod Produk 00307 (946ml)


<3 Fresh Laundry Concentrate (Serbuk) <3

:v Formula Semulajadi untuk Pakaian Yang Lebih Bersih

Dapatkah anda bayangkan betapa seronoknya jika hasil cucian kelihatan putih, bersih dan berbau harum?. Kini, Fresh Laundry akan memberi anda nikmat kesegaran yang lebih lagi. Rumusan enzim semulajadi ini bukan sahaja berkesan untuk membersihkan pakaian, malah juga tidak meninggalkan sebarang kesan buruk terhadap bumi. Selain terbau keharuman pakaian yang dicuci, anda juga mampu menghidu udara yang bersih dan nyaman.

:v Tahukah Anda?

Kebanyakan serbuk pencuci mengandungi bahan perengsa yang boleh meresap ke dalam badan melalui kulit atau sistem pernafasan dan mengakibatkan reaksi alahan. Triethanolamine dodecylbenzenesulfonate merupakan salah satu sejenis bahan perengsa yang disenaraikan oleh EPA (Pertubuhan Pemuliharaan Alam Sekitar Amerika) sebagai bahan berbahaya. Bersentuhan dengannya mampu menyebabkan kerengsaan atau kesan terbakar pada kulit dan mata manakala sentiasa terhidunya pula akan merengsakan hidung, kerongkong dan paru-paru seterusnya membawa kepada masalah batuk, asma atau sesak nafas. Kulit yang bersentuhan dengannya akan menjadi kering, gatal dan mengakibatkan masalah alergi kronik dan ruam.

Fresh Laundry Concentrated tidak mengandungi bahan-bahan tersebut mahupun bahan-bahan berbahaya yang lain.

:v Perbezaan Shaklee
Selamat
Hipoalergenik
Tanpa Klorin
Sesuai digunakan untuk semua fabrik yang boleh dibasuh
Tanpa bahan kimia berbahaya
Berkesan

:v Berkepekatan tinggi
1 aun sudah memadai untuk cucian muatan sederhana
Keberkesanannya yang sama dalam semua jenis suhu, sama ada air sejuk atau panas
Menjadikan pakaian putih lebih putih dan pakaian berwarna lebih cerah berseri

:v Mesra Alam
Ramun Semulajadi yang mesra alam
Surfaktan bersifat biorosot
Tanpa fosfat, borat dan nitrat
Tanpa bahan perwarna
Bungkusan yang boleh kitar semula
Selamat untuk sistem septik dan pembentungan

Kod Produk 00159 (2.49kg)

Testimoni Nutriferon

<3 Demam...cirit birit...asma...???haa..tudia...mai tengok testimoni dari pengguna Nutriferon Shaklee...

Tak salah mencuba...rasai keberkesanannya...haa...musim demam datang dah...cepat..cepat...dapatkan sekarang...

Selagi stok masih ada :D



NutriFeron™

Promo for immune support...exclusive from Shaklee The Best :v


<3 Shaklee NutriFeron™

\/ Dicipta oleh pakar imun, Dr. Yasuhiko Kojima

Satu-satunya suplemen yang dicipta oleh pakar imun - Dr. Yasuhiko Kojima.

\/ Lebih daripada 40 Tahun Penyelidikan

Dr. Kojima berjaya mencipta NutriferonTM selepas beberapa kali menjalankan ujikaji dan penilaian terhadap beribu-ribu sebatian dan lebih daripada 200 herba lain.

\/ Nutriferon Shaklee mengandungi satu campuran proprietari ekstrak tumbuhan semulajadi yang berasal daripada biji labu, benih plantago, kuntuman bunga Japanese Honeysuckle dan bunga safflower.  Boleh didapati secara eksklusif melalui Shaklee.

Kod Produk 10250 (30 stik x 1.2 g)
====================================

Set Kawal Berat Badan

:V Set kurus dari Shaklee The Best...dengan hanya 3 langkah mudah mengawal berat badan...


1. Buang/Detox
<3 Alfalfa Shaklee + Herb-Lax Shaklee

2. Bakar Lemak
<3 Lecithin + Omega Guard

3. Bina badan yang Ideal
<3 Cinch (Cafe Lathe, Chocolate @ Vanilla) + ESP

:v fewwitt...dapat langsingkan body gaya artis gitu...BUT the most important...anda sihat dan menepati BMI anda...itu yg penting kan...
============================
Hubungi di talian:
019-4004083 sms/wechat/whatsapp

Set Kurus Ekonomi

Promosi...promosi...set kurus E K O N O M I dari Shaklee...

1- Lecithin
2- Herb-Lax

Meh citer sikit pasal Lecithin dan Herb-Lax nih... :D


<3 Kebaikan Lecithin Shaklee

1. Lecithin membantu mencegah penyakit yang berkaitan dengan lebihan lemak dalam badan, seperti darah tinggi, stroke, sakit jantung dan lain- lain. Ini kerana lecithin bertindak sebagai pelarut lemak.
2. Lecithin memecahkan lemak, dan jika diambil untuk mengurangkan berat badan, dan jika anda turut bersenam, lecithin mampu membakar lemak dengan lebih cepat.
3. Lecithin juga berperanan dalam penyerapan zat- zat penting dari saluran darah ke dalam sel badan kita.
4. Lecithin membantu melindungi sel darah merah kita daripada serangan virus dan bakteria.
5. Lecithin sangat baik untuk meningkatkan daya ingatan. Sebab itu lecithin dapat membantu mengelakkan kita daripada penyakit seperti alzheimer. Lecithin adalah makanan otak dan saraf.
6. Lecithin dapat membantu masalah insomnia. Ianya sumber kepada hormon neurotransmitter yang membantu proses tidur.
7. Lecithin adalah asid lemak yang penting bagi paru- paru bagi mencairkan mukus dan melegakan irritation.
8. Lecithin membantu mencegah eczema, kerana ia adalah zat kecantikan (untuk kulit, rambut).
9. Lecithin bertindak sebagai pelincir kepada sendi- sendi badan kita.
10. Lecithin diperlukan dalam penghasilan hormon epinephrine yang diperlukan bagi mencegah simptom menopause dan PMS

<3 Kebaikan Herb-Lax Shaklee The Best

1. Membantu pembersihan najis yang tersekat. Meransang usus untuk percepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita
2. Membantu masalah sembelit. Tindakan pembersihannya yang lembut boleh mengembalikan semula proses semulajadi
3. Mengempiskan perut. Ia membantu dalam mengurangkan atau memberi kepejalan pada perut. sesuai di ambil seperti biasa atau dicampur dalam air panas, sebagai minuman teh herba.
====================================
Untuk tempahan hubungi :
019-4004083 sms/wechat/whatsapp

Cinch™

<3 For healthy weight supplement from Shaklee The Best

:D Cinch™ Shake Mix  (765g)

Campuran Proprietari Protein dengan Leusina
•    Bebas Laktos
•    Rendah glisemik
•    Soya Bukan-GMO

Cinch™ Shakes sangat enak dan merupakan cara yang berkhasiat untuk membantu dalam mengekalkan otot perlu dan memberikan anda rasa puas semasa menurunkan berat badan.
•    Diperkaya dengan Leucine™ bagi mengekalkan otot semasa
      anda menurunkan berat badan
•    Kaya dengan protein bagi membantu anda rasa kenyang
      dan puas
•    Tinggi serat dengan enam gram bagi setiap hidangan

Kod Produk:
- 20339   (Cafe Latte)
- 20340    (Vanilla)
- 20341    (Chocolate)


:D Cinch™ Energy Tea Mix

Adunan Proprietari Teh Putih, Merah dan Hijau Matcha yang ada umph!

Teh eksotik putih, merah dan hijau matcha dipetik dan diadun dengan berhati-hati untuk mewujudkan minuman luar biasa hebat.

Ia dapat meningkatkan tenaga secara semulajadi dan rasa nyaman.
•    Selamat, peningkatan tenaga semulajadi.  Diminum secara panas atau sejuk.
•    Merupakan alternatif minuman bergula dan kopi terbaik.
•    Peningkatan tenaga segera.
•    Bungkusan mudah bagi setiap satu hidangan

Tanpa perasa, pewarna dan pemanis tiruan.

Kod Produk 20345 (28 stik)

Kesihatan bermula dengan nutrisi yang baik. :)

Performance® Maximum

Shaklee Sports Nutrition yang sangat hebat...n always hebat...

(^^^) Performance® Maximum (^^^)

Minuman Hidrasi Tulen - Sebelum, Semasa dan Selepas latihan

Penghilang Dahaga untuk Si Juara


Penyahhidratan merupakan penyebab biasa bagi kelesuan dan tahap pencapaian yang kurang memberangsangkan bagi para atlet. Shaklee Performance® terbukti secara klinikal untuk menyokong tahap hidrasi berbanding air.  Tambahan pula, Performance mempunyai lebih banyak elektrolit dan menyalurkan lebih banyak tenaga berbanding jenama minuman hidrasi yang lain.

Campuran Elektrolit OPTI-LTYE™ proprietari   dengan campuran unik karbohidrat kami  dapat memberikan tenaga segera dan berkekalan bagi menyokong hidrasi optimum.

Terbukti secara klinikal
Ujian makmal terhadap atlet dengan pencapaian cemerlang menunjukkan yang Performance Shaklee dapat:
•    Mengurangkan kehilangan bendalir bagi meningkatkan
      hidrasi
•    Memberikan spektrum elektrolit yang menyeluruh termasuk
      kalsium dan magnesium (bukan untuk jenama unggul)
•    Memelihara tahap gula dalam darah bagi mengekalkan
      keupayaan tenaga dalam meningkatkan stamina.

Dapatkan yang Terbaik, Serlahkah yang Terbaik

Nutrisi untuk para atlet sukan Shaklee memberikan apa yang tubuh anda perlukan; sebelum, semasa dan selepas latihan, dengan formula yang terbukti secara klinikal  dapat membantu anda bertahan lebih baik, berlatih lebih lama dan kembali bertenaga dengan lebih cepat.

Jaminan Ketulenan Shaklee

Tidak mengandungi perasa tiruan, pemanis atau sebarang bahan pengawet tambahan.

Kod Produk 20496 (539 g)

GLA Complex

For women health...ramai pon yg dah consume dengan GLA dari Shaklee The Best...hihhi...terima kasih... <3

:D GLA Complex

Mengandungi minyak Borage, Minyak Bunga Matahari dan Vitamin E

GLA Complex Shaklee merupakan kombinasi minyak borage yang mengandungi asid gamma linolenik (GLA), asid linolenik (LA), minyak bunga matahari dan vitamin E.

Menggalakkan rasa kelegaan semasa kitaran haid bulanan
Biasanya, asid gamma linolenik digunakan secara tradisional bagi melegakan kesakitan semasa datang haid, sakit kepala, mengatur kitaran haid dan melegakan tanda-tanda putusnya haid.

Tiada perisa, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.

Kod Produk 10620 (60 kapsul)

Testimoni ESP

Ada rakan yang bertanya...xde ke produk "all in one"???

jawapan saya...ada...hehe...

<3 ESP - Soy Protein Isolate Powder <3


Paling HOT...P O P U L A R...MARVELLOUS...

kenapa???

:v ESP membantu mencantikkan, menegangkan, manganjalkan kulit
:v Membantu memekatkan & perbanyakkan susu badan
:v Membantu memperbaiki kesihatan rambut, kuku & kulit bermasalah serta meningkatkan pertumbuhan yg baik
:v Membantu menurunkan berat badan
:v Membantu masalah gastrik
:v Protein adalah kunci imum melawan jangkitan
:v Memulihkan fungsi prostat lelaki
:v Memulihkan pigmentasi
:v Pembekal tenaga berpanjangan
:v Awet muda & menganjalkan payudara

Apa kandungan ESP??

<3 Antara kandungan ESP

* Thiamin
Memberi tenaga, menjaga saraf , menaikkan mood, meningkatkan daya ingatan, memberi tidur yg lena & meningkatkan tenaga

* Iron
Kekurangan zat besi boleh menyebabkan anemia. Iron membantu darah & otot menerima oksigen

* Niacin
Menurunkan kadar kolestrol, mengurangkan kemurungan, menyihatkan kulit & menjaga sistem penghadaman

* Riboflovin
Memperbaiki kulit, mengurangkan kekerapan migrain, meningkatkan metabolisma badan & menstabilkan tenaga

* Calcium
Mengekalkan kesihatan tulang dan gigi serta menurunkan tekanan darah tinggi

* Vitamin B6
Mengurangkan masalah insomnia, mengurangkan simptom PMS & mengurangkan masalah morning sickness (ketika hamil)

=======================================
Dapatkan segera...
Hubungi :
019-4004083 Ain (sms/wechat/whatsapp)

Chewable Vita-C plus 100 mg

<3 Chewable Vita-C plus 100 mg

:D Vitamin C memainkan peranan penting dalam memelihara kandungan antioksidan semulajadi tubuh dan juga penting untuk tulang, gigi dan gusi yang sihat serta keseluruhan kesihatan yang baik.

:D Vitamin C tambahan diperlukan bagi ibu-ibu mengandung dan yang sedang menyusukan bayi di mana diet harian sahaja tidak mampu memberikan vitamin C yang mencukupi. Chewable Vita-C dengan rasa limau dapat menyediakan vitamin C setara 1½ buah oren.  Ia ideal juga untuk kanak-kanak atau sesiapa sahaja yang sukar untuk menelan pil.

:D Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.

Kod Produk 10102 (90 pil)

Sustained Release Vita-C 500 mg

<3 Sustained Release Vita-C 500 mg <3

:v Sumber Vitamin C Semulajadi yang Disalurkan Jam demi Jam

:v Tubuh kita sering kehilangan vitamin C semasa melakukan aktiviti harian.  Vita C dengan pelepasan berperingkat dapat membantu dalam menyalurkan vitamin C berterusan. Vita-C 500mg yang semulajadi ini membantu menyediakan vitamin C yang diperlukan tubuh.  Ia juga membantu dalam menyokong tulang, gigi dan gusi yang sihat serta keseluruhan kesihatan tubuh badan.*

:v Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.

Kod Produk 10104 (180 pil)

Vita-Lea Iron Formula

<3 Vita-Lea Iron Formula <3

:v Multi vitamin & Multi mineral

:v Multi yang Hebat


Suplemen seimbang dan komprehensif yang dihasilkan dengan Sains terbaik Shaklee yang mampu dibeli.  Vita-Lea dirumus khas bagi memenuhi keperluan 28 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh orang dewasa.

Jika diambil setiap hari, Vita-Lea mampu:

•    Membantu dalam mengekalkan kesihatan yang baik.
•    Mengandungi beta karotena yang membantu dalam
      mengekalkan pertumbuhan, penglihatan dan pembinaan
      tisu.
•    Mengandungi kalsium, fosforus dengan vitamin C dan D
      untuk kesihatan tulang dan gigi.
•    Biotin dan asid pantotenik membantu untuk
      memetabolismekan lemak dan karbohidrat dalam tubuh
•    Vitamin B12 membantu dalam pembentukan sel-sel darah
      merah.

Produk ini mengandungi alfalfa (Medicago sativa). Individu yang menghidap lupus eritematosus sistemik perlu meminta khidmat rundingan pakar sebelum mengambil produk ini.
Tiada tambahan perasa tiruan, pemanis, bahan pewarna atau pengawet.

Kod Produk 10131 (120 pil)

ESP - Soy Protein Isolate Powder

9 essential nutrition products from Shaklee The Best will be introduce now!!!ok...kite mulakan dengan ESP yang memang the bom punye...permintaan berganda-ganda ni... :)

<3 ESP - Soy Protein Isolate Powder <3

~ Protein Bukan-GMO yang Lengkap dengan semua Asid Amino Perlu.

~ Serbuk ESP Shaklee merupakan sumber protein soya terbaik.  ESP menyediakan 14 gram protein soya bukan-GMO berkualiti tinggi  dengan semua  asid amino yang tubuh anda perlukan bagi proses sintesis protein termasuk sembilan asid amino penting.  Berbanding  protein daripada sumber daging, telur dan tenusu,  ESP adalah  rendah  lemak dan  bebas laktosa dan kolesterol.


~ Shaklee ESP:
•    Menyediakan tenaga berkekalan dan membantu menahan
      rasa lapar kerana bekalan sumber tenaga yang konsisten.
•    Protein soya membantu mengurangkan kolesterol.
•    Mengandungi lima  vitamin B penting, separuh daripada
      keperluan kalsium harian, dan soya isoflavones.  Kajian
      menunjukkan yang soya membantu dalam mengawal
      kestabilan hormon semasa tempoh putus haid.*
•    Protein soya bukan-GMO ini dihasilkan di bawah satu
      Program yang digelar Identity Preservation Program (IPP),
      di mana kacang soya dipantau dan dijaga dengan teliti dari
      proses menanam hinggalah saat pemprosesannya.

 Kod Produk 11003 (850g)

Peppermint-Ginger Plus

~~ Peppermint-Ginger Plus for digestive health ~~

<3 Nyaman dan Melegakan

<3 Halia merupakan herba terbaik dalam memelihara saluran penghadaman dan mempunyai ciri-ciri semulajadi yang nyaman dan dapat melegakan senak perut. Pudina pula merupakan herba yang membantu dalam menggalakkan sistem penghadaman secara sihat dengan melegakan dan menyamankan perut.

<3 Shaklee peppermint Ginger Plus mengandungi herba asli pudina, halia, jintan hitam dan jintan manis untuk rasa yang nyaman dan melegakan. Pil-pil juga boleh dihancurkan dan dicampur dengan air panas untuk minuman herba semulajadi.

<3 Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.

Kod Produk 10126 (90 pil)

Herb-Lax™

:v Herb-Lax™ for digestive health

<(") Herb-Lax Shaklee didatangkan dengan kombinasi herba yang telah digunakan secara tradisional untuk melegakan sembelit dan meningkatkan proses pencernaan secara lawas.

<(") Bagi menangani kesulitan membuang air besar, Herb-Lax yang lembut boleh membantu.

<(") Produk ini mengandungi alfalfa (Medicago sativa).  Individu yang menghidap lupus eritematosus sistemik perlu meminta khidmat rundingan pakar sebelum mengambil produk ini.

<(") Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.

 Kod Produk 10622 (120 pil)

Advanced Joint Health Tablet

lagi..lagi...dan lagi...utk kesihatan tulang anda...bukan sekadar tulang...haa...apa yg menariknye...???meh tgk...tgk... :P

<3 Advanced Joint Health Tablet <3


(^^^) Menyokong Kesihatan Sendi Berpanjangan

(^^^) Shaklee Advanced Joint Health Tablet ialah satu formulasi proprietari yang menampilkan kombinasi bahan-bahan yang amat berkesan, yang dapat menyokong pergerakan, kelenturan sendi dan fungsi sendi yang sihat. Ia dihasilkan dari ramuan aktif yang bertindak dengan pantas bagi menyokong makanan kesihatan yang diperlukan oleh sendisendi.

(^^^) Shaklee Advanced Joint Health Tablet mengandungi ekstrak unique Boswellia aktif dengan paten tertunda, ekstrak Jagung dan nutrien penting lain termasuk Zink, Tembaga, Mangan dan Vitamin C untuk membantu meningkatkan keselesaan sendi dan pergerakan. Dengan menggunakan tumbuhan dan bahan-bahan berasaskan mineral, Shaklee Advanced Joint Health Tablet ialah formula sayur-sayuran 100%.

Kod Produk 11004 (60 pil)

OsteMatrix™

Sebelum bersiap...haa...nak promote lagi produk kesihatan badan dari Shaklee utk anda semua... :)

<3 OsteMatrix™ for your bone healh<3
Apa yg menariknye...haa..meh kite terjah... >>>

* Tulang merupakan struktur penting di dalam tubuh manusia.  Ia merupakan kerangka yang menyokong berat badan dan organ utama seperti paru-paru, jantung, hati dan ginjal serta membolehkan kita menggerakkan otot-otot dan tubuh secara bebas.  Mengekalkan kesihatan tulang secara optima adalah penting bagi mendapatkan kesihatan optima menyeluruh.

* Lebih daripada Sekadar Kalsium

OsteMatrixTM membekalkan nutrien-nutrien harian termasuk kalsium yang dapat membantu dalam pembentukan dan penjagaan tulang dan gigi.  Ia juga mengandungi magnesium, vitamin D dan mineral zink, tembaga dan manganese untuk membantu dalam memelihara kesihatan yang baik.  Kaplet yang bersaiz kecil dan disalut licin ini juga mudah ditelan.

* Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Kod Produk 10128 (120 kaplet)

CarotoMax

Bukan sekadar anti-aging.Shaklee The Best juga mempunyai produk anti-oxidants yang terbukti keberkesanannya... (y)

<3 Anti-oxidants <3
:) CarotoMax

Terdiri daripada Enam Karotenoid Terbaik

CAROTOMAX merupakan campuran luarbiasa yang menggabungkan alfa-karotena, astaxanthin, beta-karotena, lutein, likopena dan zeaxanthin yang memberikan faedah karotenoid yang lengkap.  Bahkan, anda tidak akan dapat ketulenan dan keberkesanan karotenoid daripada makanan itu sahaja.

CAROTOMAX menawarkan karotenoid semulajadi yang berasal daripada buah-buahan pokok kelapa sawit dan alga dunaliellasalina untuk:
(^^^) Memelihara kesihatan yang baik.
(^^^) Membantu mengekalkan tumbesaran, penglihatan dan pertumbuhan tisu.
(^^^) Membantu dalam memelihara kesihatan kulit dan selaput lendir.

Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.

(^^^) Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Kod Produk 10113 (30 kapsul)

Collagen Powder

Produk Kesihatan Badan Terbaik Dari Shaklee

<3 Anti-aging (Anti-Penuaan) <3

:) Collagen Powder

Untuk rasa lebih sihat, kulit lebih muda menawan...

Shaklee Collagen Powder merupakan suplemen kolagen hebat yang mengandungi 4,000mg proprietari RSS (Red Snapper Scale) Collagen, kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah. Kolagen bermolekul sangat ringan Shaklee, kira-kira 1,000 Dalton*, dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.

Tujuh bahan utamanya termasuk, ekstrak biji benih Camellia japonica, ekstrak Pfaffia, kolagen ikan, ekstrak kerangkerangan, Lactobacillus acidophilus, vitamin C dan vitamin B yang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luaran.

Shaklee Collagen Powder mudah larut dengan minuman dan makanan kegemaran anda. Setiap hidangan dipek di dalam satu uncang untuk memudahkan anda menggunakannya secara segera pada bila-bila masa dan di mana saja.


* Berat molekul diukur dalam unit Dalton
 Kod Produk 11000 (15 paket)

VIVIX

Produk Kesihatan Badan Terbaik Dari Shaklee The Best

<3 Anti-aging (Anti-Penuaan) <3

:) Vivix™  (150ml)

Revolusi Terbaru dari Shaklee

Vivix™ Minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol.

Vivix ™ mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.

Bakal dipatenkan tidak lama lagi.  Bahan-bahan utamanya telah diuji secara klinikal dan ianya eksklusif untuk Shaklee.

Kod Produk (10320)

MACAM MANA RUPENYE???

NI HAA....mau cuba??

Shaklee The Best



Tengok title pon dah wow..haha...Shaklee The Best?? eh, kenapa the best...macam mana dengan produk lain...ewah...

Setiap produk kesihatan pastinya ada kebaikkan yang tersendiri...tapi kenapa Shaklee yang menjadi pilihan?? Walaupon makanan kesihatan adalah ikhtiar kepada kesihatan yang berpanjangan...kita perlulah bijak dalam mencari makanan tambahan kita? KENAPA?? xkan nak bazirkan duit utk yang xberbaloi kan...
EH, jap...kenapa? berbaloi ke dengan shaklee??

nah...ni jawapannya...

KENAPA KITA PERLU MAKANAN TAMBAHAN?

>>  Pengambilan makanan yang tidak seimbang biasanya yang diambil oleh rata-rata orang kita hari ini...kenapa...semuanya akibat kesibukan bekerja yang membuatkan kita xsempat nak jaga pemakanan kita dan macam-macam kekangan lain.

>>  Bukan semua zat yang terdapat dalam makanan dapat diserap oleh tubuh kita...BUKAN 100% ye...sebagai contoh, tanaman yang dituai awal atau masak/matang dengan penggunan hormon mengandungi nutrien yang sangat rendah daripada amaun yang sepatutnya.

>>  BUKAN SEMUA ZAT DAPAT DISERAP...kenapa?...sebab zat makanan boleh hilang semasa proses penyimpanan juga semasa proses penyediaan. Contohnya Vitamin C, boleh musnah akibat haba memasak..jadi yang tinggal kat kita belom tentu cukup utk keperluan tubuh kita.

>>  Kualiti buah-buahan dan sayuran yang rendah akibat tanah yang tidak subur atau mungkin atas sebab penggunaan racun makhluk perosak juga menyebabkan kita kekurangan nutrien walaupun kita rasa kita dah ambil secukupnya makanan seimbang ikut piramid makanan tu...haaa...

>>  Amalan-amalan yang mengganggu penyerapan dan penyimpanan zat makanan seperti pengambilan pil penahan sakit, laksatif, ubat-ubatan, alkohol, antibiotik, tidak kurang juga diet yang tinggi kafein, lemak dan kolesterol.

>>  Memerlukan lebih nutrient tertentu atas kondisi spesifik seperti menyusukan anak, masalah kulit dan lain-lain.

TAPI....KENAPA SHAKLEE???

O Pelaburan lebih $250juta dalam kajian & ujian klinikal
O Peneraju kesihatan & nutrisi sejak 1956
O Setiap produk mesti menepati Piawai Kecemerlangan (Standard of Excellence)



LAGI...sebab kenapa Shaklee menjadi pilihan...

1. Shaklee – Always Safe

  • Menjalani lebih 80,000 ujian kualiti setiap tahun.
  • Potensi yang dijamin -> pengesahan dari pihak ketiga
  • Keaslian dijamin -> 350 ujian pencemaran dilalukan terhadap SETIAP bahan botani
  • 100% kepuasan dijamin


2. Shaklee – Always Green

  • Tiada perisa tiruan
  • Tiada pemanis tiruan
  • Tiada pewarna atau lemak trans
  • Tiada suapan tersembunyi
  • Tidak menjalani ujian terhadap haiwan
  • Tidak mengandungi bahan yang dilarang
  • Tidak mengandungi peluntur klorin


3. Shaklee – Always Work

  • USD 250 juta dilaburkan terhadap ujian-ujian, kajian dan pembangunan (R&D)
  • 70 kajian klinikal telah diterbitkan
  • 60 orang saintis Shaklee
  • 50 patents
50th Anniversary Landmark Studies menunjukkan pengguna supplement Shaklee dalam jangka masa panjang memiliki kesihatan yang lebih baik dari mereka yang hanya mengambil multivitamin dan yang tidak mengambil supplement sama sekali.


lagi...


dan lagi...


Jadi?? kenapa tunggu lagi??


Untuk yang berminat atau ada sebarang pertanyaan boleh hubungi saya melalui:
Facebook : https://www.facebook.com/niniey.nurain
Email: ain_mohamad89@yahoo.com
Blog: http://asecretbeauty.blogspot.com/ 
Sms / call/ whatsapp: +6019 - 400 4083
Pages Facebook: https://www.facebook.com/pages/Shaklee-The-Best/167709916763744

Wednesday, 19 February 2014

Lecithin

♥ Lecithin ♥

* Untuk kurangkan berat badan (pecahkan lemak/kolestrol)
* Untuk warga emas (sakit-sakit warga emas)
* Kencing manis, darah tinggi, jantung (lancarkan peredaran darah di pembuluh darah)
* Lubang payudara tersumbat/clog duct (susu tidak keluar/membengkak), bantu masalah lupa (terutama selepas bersalin)
Fuhh!!!! Lecithin ni adalah salah satu HOT PRODUCT shaklee tau... order-order je mesti habis... Lecithin ni sangat popular...especially kaum ibu yang ingin kurus. Tapi bukan hanya kaum ibu je tau...Kaum lelaki pun boleh ambil untuk kurus & untuk pelbagai fungsi-fungsi lain.

Apa itu lecithin??? 

Lecithin ini adalah "pengemulsi semulajadi" kerana ia mempunyai kesan melekat dengan lemak. Dalam perkataan ringkasnya, ia menyebabkan lemak tu terapung kat dalam darah. Dan seterusnya mencegah lemak dari melekat kat dinding membrane. Kenapa boleh jadi macam tue? Kerana lecitihin ini sendiri adalah lemak tetapi lemak yang baik tau.


Lecithin ini tidak boleh dihasilkan oleh badan kita tetapi ianya sangat diperlukan oleh badan kita. Sumber lecithin boleh diperolehi melalui kuning telur, jagung, kacang soya dll. Yang istimewanya lecithin shaklee ini ianya berasaskan kacang soya. 
" Soybean Lecithin is the richest cholesterol-free source of lecithin."


13 kelebihan Lecithin yang Perlu Anda Tahu...

1. Lecithin bertindak sebagai pelarut utk kolestrol,triglycerides dan lemak2 yg lain. Sebab itulah ia dapat membantu mencegah penyakit seperti high blood pressure, stroke, heart disease, arteri yg mengeras. Malah sesetengah pakar mengesyorkan pengambilan up to 6000-7000mg sehari jika seseorang yang berhadapan dengan masalah kesihatan yg sebegini. 

2. Lecithin bertindak mengemulsikan lemak (maksudnya ia membantu memecahkan lemak). Sebab itulah Lecithin disukai mereka yang nak kurus. Tahukah anda? Lecithin mampu membakar lemak lebih cepat jika disertakan dengan senaman yang bersesuaian. Pengambilan Lecithin4000mg sehari pasti membuahkan hasil yang diidamkan.

3. Lecithin memainkan peranan utama dalam penyerapan zat2 penting dari saluran darah ke dalam sel2 bdn .Tanpa Lecithin yang mencukupi, membran sel akan mudah mengeras dan seterusnya menyukarkan proses penyerapan. Banyak faktor seperti bahan2 kimia dari persekitaran yg tercemar, bahan2 metal, dadah, food additives, pesticides, etc. Semuanya boleh menyebabkan membran sel mengeras yang mana pastinya menyukarkan proses penyerapan zat2. Jadi dengan cara menambahkan pengambilan Lecithin adalah jalan yang terbaik.

4. Lecithin membantu mengurangkan atau mecegah penyakit berkaitan hati.

5. Lecithin merupakan sebahagian dari unsur yang mengelilingi fiber saraf. Tanpanya fungsi saraf akan menjadi kurang efisien. Sebab tu mereka2 yang menderita akibat multiple sclerosis, fibromyalgia, tekanan, PMS, dapat merasakan kesan yang positif apabila mengambil Lecithin.

6. Lecithin membantu sistem imunisasi dengan membaluti sel darah merah kita dan seterusnya memberi perlindungan dari serangan virus,germs,bakteria.Disamping itu, struktur Lecithin itu sendiri dapat melindungi sel dari teroksida.

7. Lecithin juga dikenali sebagai makanan otak dan saraf. Ia membantu sel otak berkembang, di mana ia penting dalam transmisi saraf impuls dalam otak dan memainkan peranan dalam neuro transmitter (berkaitan short term memory). Lecithin dipercayai mampu mengurangkan atau mencegah senility (nyanyuk) atau Alzheimer's disease. Malah sesetengah pakar menyarankan pengambilan 7000mg sehari utk memulihkan sistem ingatan.

8. Lecithin juga dikatakan sumber hormon neurotransmitter dimana ia menggalakkan proses tidur. Kekurangan hormon ini dikatakan punca insomnia.

9. Lecithin adalah asid lemak perlu yang penting dalam penjagaan paru2 kerana kebolehannya mencairkan mukus dan mencegah iritasi. Dan sebab itulah ianya berguna bagi2 mereka2 yg ada alergi,hay fever,asma,bronkitis dan emphysema.

10. Lecithin bertindak sebagai pelincir bagi sendi2 dan membantu dalam penjagaan tisu buah pinggang as well as the sistem penghadaman.

11. Lecithin adalah zat utk kecantikan. Ianya perlu dalam menghasilkan rambut yg sihat & cantik berkilat, kulit yang lembut gebu dan juga dalam mencegah eczema.

12. Lecithin diperlukan dalam penghasilan pelbagai hormon seperti epinephrine. Ini kerana ianya amat berguna dalam mengurangkan atau mencegah gejala2 menopause.

13. Lecithin bersama unsur2 lain digunakan utk membuat BILE.. BILE ni fungsinya adalah untuk mencairkan lemak dan pengemulsian ini memudahkan penyerapan zat2 seperti vitamin A,D,E dan K ke dalam badan.

Untuk yang berminat atau ada sebarang pertanyaan bg mendapatkan produk shaklee ini anda boleh hubungi saya melalui:

Facebook : https://www.facebook.com/niniey.nurain
Email: ain_mohamad89@yahoo.com
Blog: http://asecretbeauty.blogspot.com/ 
Sms / call/ whatsapp: +6019 - 400 4083
Pages Facebook: https://www.facebook.com/pages/Shaklee-The-Best/167709916763744

Sustained Release Vita-C™ 500mg

Sustained Release Vita-C™ 500mg

Jerawat? kulit bermasalah? resdung? penyakit SKURVI? kulit kusam dan mahukan kulit jadi lebih sihat dan cerah?

Ada lagi ? ? ?

Nafas berbau? bronchitis? batuk ulser? sinusitis? hidung berdarah? perokok? tonsil? masalah pundi (hempedu)? penyakit jantung? hypertension? strok? kolestrol tinggi? diebetis? kencing manis? tahap gula rendah? gout? batu karang???

Nak tau SIAPA lagi yang perlukan vita-c Shaklee?

Antara tanda badan kekurangan Vitamin C :
+ Mudah tertekan / Stress - sering letih dan lemah
+ Kulit kelihatan sangat kering dan bersisik, tapak kaki keras dan kasar
+ Luka yang lambat sembuh
+ Mudah selsema / bersin
+ Wajah nampak tua dari usia (Vitamin C penting utk pembentukan kolagen)
+ Mudah dapat ulser
+ Mudah demam / antibodi tak kuat
+ Gusi berdarah
+ Salur darah mengecil
+ Sakit sendi
+ Tanda lebam pada badan
+ weight loss (bukan kurus sihat tp kurus yang tak sihat, lemah dan kusam)


APA Perbezaan shaklee dengan Vitamin C lain?

* Vitamin C pertama yang natural dan bertindak secara ‘Sustained release’, berfungsi secara perlahan untuk memenuhi keperluan tubuh selama 24 jam.

* Rumusan unik yang membenarkan pelepasan vitamin c secara perlahan dan berterusan selama 5 jam.

* Satu tablet membekalkan 500mg vitamin C iaitu bersamaan 7biji setengah oren.

* Membekalkan ‘Bioflavinoid’ dalam jumlah yang seimbang iaitu 120mg.. Bioflavonoids bekerja untuk meningkatkan keberkesanan vitamin C dan perlu diambil sebagai sebahagian daripada suplemen vitamin C.. ( elak salur darah dari runtuh/bocor, meningkatkan fungsi vitamin c, elak vitamin c dr cepat teroksida dan merosakkan sel)

* Ada dalam bentuk yang boleh dikunyah


* Tiada pembaziran kerana semua vitamin C digunakan dan dilepaskan kedalam sistem tubuh secara perlahan mengikut keperluan.


* Sustained Release Vita-C membekalkan Vitamin C secara Semulajadi. Badan anda berupaya melakukan banyak perkara tetapi ianya tidak dapat menghasilkan atau menyimpan Vitamin C. 

* Shaklee Sustained Release Vita-C™ 500mg berupaya memberikan perlindungan berkekalan, jam demi jam dengan menggunakan sistem perlepasan berkekalannya. 

* Vitamin C merupakan bahan antioksida yang berkeupayaan tinggi yang juga turut dikenali sebagai nutrisi yang berupaya melakukan semua perkara.

Antara Kelebihan Vitamin C Shaklee...

1. Membentuk Kolagen - Merangsang pembentukan kolagen. Kolagen ialah sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan. 

2. Memperbaiki Simptom Pendarahan - Kekurangan Vitamin C adalah penyebab gusi berdarah, lebam dikulit, lambat pulih dari kecederaan, kulit kering, ruam dan kulit kasar. 

3. Peningkatan Sistem Imun - Membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik, membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman, mengukuhkan sistem imun, pertingkatkan pemulihan alergi hidung, kulit dan asthma, juga mengurangkan simptom selsema. 

4. Memerangi kanser - Ia satu-satunya anti-oksidan yang berkuasa dan mampu meningkatkan inteferon semulajadi tubuh dan merangsang pengeluaran T-cells untuk melawan sel kanser dan membuang kimia berbahaya dari tubuh dgn berkesan. 

5. Mencantikkan Kulit - Pengambilan Vitamin C setiap hari akan membantu anda dapatkan kulit yang lebih cerah, melambatkan penuaan dan menyekat pembentukkan pigmentasi. Pigmen adalah penyebab utama kejadian jeragat. 

6. Memperbaiki Insomnia - Ia memperbaiki insomnia, stress dan masalah mental seperti keresahan. 

7. Mengekalkan kolestrol sihat - ia mampu mengurangkan kolestrol dan tekanan darah, mengekalkan kapilari darah yang sihat, menghalang pendarahan dalam hidung, pendarahan serebral dan skurvi.


Untuk yang berminat atau ada sebarang pertanyaan bg mendapatkan produk shaklee ini anda boleh hubungi saya melalui:



Sms / call/ whatsapp: 019-4004083
Pages Facebook : https://www.facebook.com/pages/Shaklee-The-Best/167709916763744



Tuesday, 18 February 2014

Set Kesuburan

set kesuburan shaklee, cara cepat hamil, masalah kesuburan lelaki, punca haid tak teratur, cara banyakkan air mani, kelebihan GLA Shaklee, kelebihan zinc shaklee, asid folik untuk mengandung, tips cepat hamil, tips nak mengandung

Anak atau zuriat, adalah keinginan setiap pasangan suami isteri apabila berkahwin.  Sebab apa? anak akan menyerikan lagi rumah tangga yg terbina...TAPI bila sudah beberapa tahun kahwin, Allah duga masih belum diberi zuriat. JANGAN RISAU...Masih ada jalannya...Set Kesuburan Shaklee adalah salah satu ikhtiar untuk anda. 
(Cara pemakanan yang betul serta doa yang berpanjangan diWAJIBkan bagi yang benar2 berikhtiar) :D

Mengapa Set Kesuburan Shaklee?
  • Set ini memperbaiki kebolehan seksual lelaki. Juga meningkatkan nafsu seks.
  • Menyeimbangkan hormon bagi wanita.
  • Memberi kesihatan kepada sistem reproduktif. Ini sangat penting untuk pembentukan janin ketika hamil.
  • Meningkatkan kiraan sperma.
  • Memanjangkan hayat sperma apabila dilepaskan.
  • Tingkatkan motiliti sperma dan halang sperma dari bergumpal.
  • Tambahkan hormon estrogen bagi isteri dan testosterone bagi suami.
  • Kehidupan di atas katil lebih hangat dan mesra.
Bagaimana Set Kesuburan Shaklee Membantu Hamil?
Jom kita lihat bagaimana setiap satu multvitamin dan multimineral Shaklee membantu tingkatkan kesuburan. 

 
  • GLA Complex
Penting untuk isteri bagi menghasilkan 'cecair kesuburan'. Cairan ini membantu memberi ruang untuk sperma terus hidup di dalam tiub fallopio hingga lima hari. Selain itu, GLA berfungsi memberi keseimbangan hormon yang memberi kesan pusingan period yang tetap dan kurangkan kesakitan ketika datang bulan. Juga membantu mengecutkan cyst jika ada.
  • B Complex
Bagi suami dan isteri, B Complex penting untuk menjana tenaga. Paling penting B Complex bersifat anti stress. Jadi suami atau isteri lebih menikmati masa 'bersama'. Bagi wanita, amat penting mengambil B Complex untuk merancang kehamilan. Mengapa?? Kerana kandungan asid folik di dalamnya diperlukan untuk elak risiko spina bifida pada bayi (pembentukan tulang belakang yang tak sempurna). 
  • Alfalfa
Ini paling penting untuk isteri/wanita. Bertindak seperti kacip fatimah. Juga merawat masalah-masalah 'Miss V' (organ reproduktif wanita) seperti keputihan, kegatalan dan sebagainya.


  • Vita E
Bagi meningkatkan kualiti sperma. Vita E sangat membantu. Menambah kiraan atau bilangan sperma. Juga tingkat kebolehan reproduktif bagi suami. Ia juga membantu melahirkan rasa 'bersemangat' untuk bersama pasangan masing-masing.
  • Zinc Complex
Ini khas untuk suami. Mempertingkatkan kualiti sperma. Juga menambah kepekatan dan kekuatan sperma. Bertindak meransang perbentukan hormon testosterone juga menambah jumlah bilangan sperma.
  • Vita C
Memiliki kandungan anti-oksidan yang tinggi untuk hapuskan radikal bebas di dalam badan. Bertindak menghalang sperma dari bergumpal. Juga menjadikan salur darah lembut, mengembang dan bantu mengalirkan lebih banyak darah. Ini bagi bagi lelaki yang mengalami masalah mati pucuk.

Kombinasi vitamin dan mineral Set Kesuburan Shaklee akan beri harapan kepada suami isteri untuk memiliki cahaya mata. Rupa bayi yang comel, tangisannya membuatkan rumah tangga yang dibina bertambah berseri. Jangan pernah berhenti berharap. Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui. 

Selain mengambil supplemen kesihatan sebagai ikhtiar mendapatkan zuriat, pelbagai lagi ikhtiar yang boleh anda lakukan untuk mendapatkan baby comel anda...Antaranya, banyakkan istigfar dan bersedekah. Kerana ini yang diajar Rasulullah ketika ada lelaki memohon cara bagaimana untuk dia dan isteri mendapatkan anak. Tak lama selepas itu, dia dikurniakan seorang anak lelaki. Dan Allah Maha Pemberi, diberi lagi 9 orang anak lelaki kesemuanya. Percaya pada Allah. Insyaallah..pasti anak yang dinanti akan tiba dalam timangan anda. 

Hubungi saya bagi mendapatkan konsultasi khas set yang bersesuaian. Juga harga yang mampu milik ditawarkan.
Sms / call/ whatsapp: 019-4004083
Pages Facebook : 
https://www.facebook.com/pages/Shaklee-The-Best/167709916763744