Saturday 22 February 2014

CoQHealth™ Plus

Jom...nak story-mory dulu tentang HEART HEALTH SUPPLEMENT FROM SHAKLEE...

tudiaa...tudiaa....


<3 CoQHealth™ Plus <3

CoQHealth™ Plus mengandungi kesemua proprietari
semulajadi daripada campuran 28mg CoQ10 dengan Vitamin
E dan ekstrak Teh Hijau yang didatangkan di dalam kapsul
bioketersediaan minyak kacang soya bagi memastikan potensi
penguraian maksimum dan penyerapan yang lebih baik.
CoQ10 telah ditunjukkan dapat:
• Menyokong penghasilan tenaga bagi jantung
• Menggalak dan melindungi arteri sihat terhadap
   pengoksidaan LDL
• Meningkatkan peredaran darah
• Membantu menambah dan mengekalkan paras CoQ10 di
   dalam darah

:v 1 KAPSUL = 28 CAWAN BROKOLI

# Suplemen CoQ10 dikatakan amat penting untuk melindungi kesihatan jantung. Walaupun ia boleh didapati secara semulajadi dalam banyak makanan seperti daging lembu dan sayur-sayuran, jumlahnya dalam makanan sangat kecil.

# Berbeza dengan kapsul ini, ia mengandungi 28g CoQ10 dengan vitamin E dan ekstrak teh hijau bagi memastikan potensi penguraian maksimum dan penyerapan yang lebih baik. Untuk mendapatkan jumlah yang sama, kita perlu mengambil hampir 1.7kg ayam atau 28 cawan brokoli setiap hari! Sesuatu yang sukar untuk dilakukan.

# Menurut Bradford Richardson, Presiden Shaklee Antarabangsa, tubuh berupaya menghasilkan CoQ10 pada tahap tertinggi pada usia 20 tahun dan menurun pada 20 tahun berikutnya. Pada usia 40 tahun dikatakan jantung kita hanya berjaya menghasilkan sebanyak 68.2 peratus daripada jumlah yang pernah dihasilkan pada usia 20 tahun.

# Oleh kerana ramai orang selepas umur 40 tahun mempunyai paras CoQ10 yang rendah, maka mengambil suplemen CoQ10 adalah difikirkan sebagai salah satu pelaburan yang amat berharga untuk mencapai penuaan yang berkualiti.

# CoQ10 bertindak umpama spark plus bagi sel untuk menukarkan makanan kepada tenaga untuk fungsi sel. Sel tubuh kita membakar gula dan lemak daripada makanan dan CoQ10 diperlukan dalam proses ini. Proses penghasilan tenaga inilah yang membolehkan jantung berdegup dan organ lain berfungsi.

Kod Produk 10121 (30 kapsul)

No comments:

Post a Comment