Monday, 10 March 2014

DOA UNTUK MH370

PRAY FOR MH370

Dalam mengejar kesibukan kerja...kita digemparkan dengan berita kehilangan pesawat MAS >> MH370...saya tersentuh untuk selitkan sedikit perkongsian tentang perkhabaran tersebut....hati mana yang xsedih...walau bukan tercalit batang hidung sendiri...walau bukan datang dari keluarga sendiri....


"Daddy, baliklah cepat. Banyak berita pasal ayah sekarang ini di akhbar"...fuh...sungguh...tersentap jiwa sesiapa pon...nak-nak lagi kaum ibu...dengar rintihan anak menunggu kepulangan suami tercinta...sungguh...sapa-sapa pon akan tersentuh...berat mata memandang...berat lagi bahu yg memikul....


Harapan masih ada dan doa tidak putus diberikan semua golongan masyarakat....masing-masing mengharapkan sesuatu perkhabaran gembira walaupon sehingga hari ini...masih belom ada khabar berita kepada setiap ahli keluarga yang menanti....yang ada cuma spekulasi dan teori bertimbun-timbun nak-nak lagi golongan keyboard warrior...maaf terkasar :x


YA ALLAH YA TUHANKU 
Jika MH370 tenggelam di dasar lautan, timbulkanlah
Jika MH370 hilang di langit, turunkanlah
dan Jika MH370 sesat di darat, tunjukkanlah


Ya Allah...
Sesungguhnya yang dilangit dan dibumi ini milikMu
apa yang berlaku adalah ketentuanMu
Kami mohon kasih sayangMu ya robbi
Berikanlah kekuatan dan ketabahan kepada semua ahli keluarga 
penumpang-penumpang MH370
yang sedang dalam kesedihan dan kedukacitaan

Berikanlah sebarang tanda untuk pesawat itu ditemui
dan mudahkanlah untuk menemuinya

Hanya kepadaMu kami berserah
dan hanya kepada Mu kami memohon pertolongan 
Aminn


 Panjangkanlah doa ini...mungkin ada di antara kita doanya itu yang paling makbul...
(Dato' Tuan Ibrahim Bin Tuan Man)

SAPA NAK KURUS ???

"Saya turun 3kg dalam 1 bulan"...."Rasa kenyang je ambil ESP ni...kulit pun cantik"...."ESP buat kulit baby gebus...susu pon banyak...baby pon kenyang..."

Wow...JELESNYEEEE tgk testimoni orang...geram teruk...kembang kempis hidung jadinya...bestnye kalau macam tu jadi kat kite....

Eh...xkan nak duduk saja je...xkan nak diam je....xnak ke orang tersayang puji kita...xnak ke sihat sentiasa?...nak beribadat pon senang...nak tambah pahala hari2 pon mudah je...bila lagi nak bertindak??xsegan ke org kutuk2...xmau ke cntik nak2 di hari perkahwinan pulak tu...yg menyusu pulak...xnak ke tgk baby kite kenyang dgn susu ibu tersayang???



Meh sembang-sembang...PROMOSI ESP BUY 6 FREE 1...sampai bulan march je ye...
Saya AIN 019-4004083 sedia berkongsi masalah dengan anda...
Boleh pm FB page: https://www.facebook.com/pages/Info-Sihat/167709916763744 atau blog di: http://asecretbeauty.blogspot.com/

Wednesday, 5 March 2014

PROMOTION MAC INI !!!!

ESP OH ESP.....

Sapa jatuh cinta dengan ESP?? angkat tangan ??.... hehehhe....

Alhamdulillah...demam ESP menjadi-jadi...semakin hari semakin sayang dengan ESP...sapa mau borong ESP ramai-ramai...BUY 6 FREE 1...kongsi ramai-ramai...adik kakak mak tok sepupu mak ngah tok ngah jiran-jiran...limited only for dis month...jimat banyak dapat....!!!!

SAPA TAK REBUT RUGIIIII !!!!



Hubungi segera:
AIN 019-4004083
FB page: https://www.facebook.com/pages/Info-Sihat/167709916763744
Blog: http://asecretbeauty.blogspot.com/